🎁 10G CBD gėlių nemokamai perkant už 79 € 🎁
UždarytiJūsų krepšelis

Bendrosios pardavimo sąlygos

1 - Sutarties sudarymas

Visi produktų užsakymai reiškia besąlyginį sutikimą su šiomis bendrosiomis pardavimo sąlygomis.

2 - Kainos

Sąskaita faktūra išrašoma pagal užsakymo pateikimo dieną galiojantį tarifą.

3 - Pristatymas

Prekė pristatoma siuntėjui arba vežėjui į pardavėjo patalpas arba bet kurias kitas nurodytas patalpas. Perimdamas prekes pirkėjas privalo jas patikrinti. Esant pristatytos prekės sugadinimui ar trūkumui, nusiskundimams dėl akivaizdžių defektų ar neatitikimo reikalavimams, pirkėjas turi pateikti aiškias ir tikslias išlygas, apie kurias raštu praneša pardavėjui arba vežėjui per 48 valandas nuo pristatymo dienos. Pirkėjas turi pateikti bet kokį pagrindimą dėl pastebėtų neatitikimų realumo.

4 - Pristatymo laikas

Išskyrus force majeure atvejus (karas, riaušės, gaisras, visiškas ar dalinis streikas), jei pristatymas vėluoja ilgiau nei dvi savaites nuo orientacinės pristatymo datos, pirkėjas turi galimybę atšaukti užsakymą, nereikalaudamas jokios kompensacijos.

5 - Grąžinimai

Dėl bet kokio produktų grąžinimo turi oficialiai susitarti pardavėjas ir pirkėjas.

6 - Grąžinimo politika

CBDSol parduotuvė įsipareigoja grąžinti jums pinigus, jei užsakymo negausite per 21 dieną nuo jo apmokėjimo.

CBDSol parduotuvė taip pat įsipareigoja atlyginti nuostolius, jei persigalvosite ir grąžinsite prekę mums savo sąskaita ir su sąlyga, kad neatidarėte pakuotės, kuri turi likti užklijuota lipnia juosta.

DėmesioKai jūsų užsakymas bus pristatytas, pinigų grąžinti negalėsime.

7. Trūkstami arba nekokybiški produktai

Jei pastebėjote, kad užsakyme trūksta produkto arba jis yra nekokybiškas, per 72 valandas nuo siuntinio gavimo galite pateikti skundą. Deja, į prašymus, gautus po šio laiko, negali būti atsižvelgta.

Norėdami pranešti apie problemą, susisiekite su mumis contact@cbdsol.info nurodydami šią informaciją:

  • Jūsų užsakymo numeris.
  • Aiškus iškilusios problemos aprašymas.
  • Jei reikia, defektinio gaminio arba pakuotės nuotraukas.

Įsipareigojame kuo greičiau išnagrinėti jūsų skundą.

8 -Garantija

Pardavėjas privalo itin kruopščiai vykdyti užsakymą ir užtikrinti produktų kokybę. Pardavėjui pripažinus defektą, pardavėjo įsipareigojimai apsiriboja tik defektinio kiekio pakeitimu arba kompensavimu be papildomos kompensacijos. Garantija netaikoma defektams ir žalai, atsiradusiems dėl sandėliavimo, tvarkymo, transportavimo ar naudojimo neįprastomis sąlygomis arba sąlygomis, neatitinkančiomis gaminio pobūdžio, reikalavimų ar tinkamumo naudoti.

 

Neseniai matytas

Ko ieškote?